Rijswijk, Zuid-Holland

Interim teammanager Facilitaire zaken

Functie omschrijving

Functieomschrijving

Als interim teammanager Facilitaire Zaken geef je leiding aan een team van 14 fte, bestaande uit gastvrouwen, beveiligers, bodes en facilitair medewerkers. Je zorgt ervoor dat het team medewerkers, bestuur en bezoekers in het Huis van de Stad een welkom en veilig gevoel geeft. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele aansturing van het team en draagt bij aan een kwaliteitssprong binnen de dienstverlening.

Verantwoordelijkheden

  • Dagelijkse operationele aansturing van het team Facilitaire Zaken.
  • Opstellen van het rooster voor de komende periode.
  • Periodieke afstemming met de griffie over de facilitaire ondersteuning van de gemeenteraad.
  • Samenwerken met de domeinmanager Bedrijfsvoering aan de kwaliteit van de dienstverlening en de bezetting van het team.

Profiel

Je bent een ervaren peoplemanager die medewerkers effectief aanstuurt en de benodigde aandacht geeft. Je bent proactief en werkt actief mee aan het verbeteren van de kwaliteit binnen het team.

Functie eisen (1) en -wensen (•)

Eisen:

  1. Per 5 januari 2026 voor 36 uur per week beschikbaar voor de gehele duur van de opdracht inclusief eventuele verlengingsoptie
  2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als manager op het gebied van facilitaire zaken
  3. Aantoonbare werkervaring als teammanager op het gebied van dienstverlening binnen een gemeente

Wensen:

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als manager op het gebied van facilitaire zaken
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar met coaching en mensgerichte aanpak (ligt dit duidelijk toe in het cv)
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met jaarplannen en uitvoering personeelsbeleid binnen een gemeentelijke organisatie
  • Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van facilitair
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als teammanager op het gebied van dienstverlening binnen een gemeente

Algemeen

Heb je interesse in deze functie?
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
  • De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast.
  • ZZP is niet altijd mogelijk.
  • Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
  • Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
  • We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format.
  • Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.

Locatie

Rijswijk, Zuid-Holland

Je kunt reageren tot

10.12.2025

Contactpersoon

Robot

Deel deze vacature
Maak jobalert
Vacature details
Match criteria
  • Zuid-Holland
Werkervaring
  • 2 - 5 jaar
  • 5 - 10 jaar
  • 10 jaar of meer
  • Projectbasis
  • Interim
  • 32 uur
  • 36 uur of meer
Heb jij interesse?
Pitrick Barendse
Mobiel: (06) 5086 0318

Benieuwd?

Meer weten over ZuidProfs? Over de manier waarop wij de beste kandidaten vinden voor je vacature? Of wat je mogelijkheden zijn als je via ZuidProfs aan het werk gaat?

Neem contact op