Secretaris bezwaar- en klachtencommissie / Juridisch adviseur bestuursrecht
Functie omschrijving
Functieomschrijving
Als secretaris van de bezwaarschriften- en klachtencommissie ben je verantwoordelijk voor het registreren van ingekomen bezwaren en klachten, het beoordelen van de ontvankelijkheid en het bevestigen van de ontvangst. Je plant en woont hoorzittingen bij, werkt verslagen en adviezen uit en stelt beslissingen op klachten op wanneer deze niet-ontvankelijk zijn of niet in behandeling worden genomen. Daarnaast bewaak je de termijnen en stel je het jaarverslag op.
In de rol van juridisch adviseur bestuursrecht beantwoord je juridische vragen binnen de organisatie, bijvoorbeeld over handhaving kinderopvang, Woo-verzoeken en mandaat. Je fungeert als Woo-contactpersoon en zet Woo-verzoeken uit bij coördinatoren. Tevens stel je maandelijks een overzicht op voor het MT over bezwaren, klachten en Woo-verzoeken.
Je draagt bij aan de implementatie van de Wmebv en neemt deel aan het LEAN-traject gericht op klachten.
Functie eisen (1) en -wensen (•)
Eisen:
- HBO/WO, bestuursrechtSenior, minimaal 5 jaar ervaring in een dergelijk rol bij een gemeente
Algemeen
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
- De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast.
- ZZP is niet altijd mogelijk.
- Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
- Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
- We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format.
- Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.
Locatie
Je kunt reageren tot
Contactpersoon
- Noord-Brabant
- 2 - 5 jaar
- 5 - 10 jaar
- 10 jaar of meer
- Projectbasis
- Interim
- 32 uur






























