Interim Manager Facilitair en Vastgoed
Functie omschrijving
Functieomschrijving
Als Interim Manager Facilitair en Vastgoed ben jij verantwoordelijk voor een succesvolle start en begeleiding van het nieuwe team Facilitair en Vastgoed binnen de gemeente Stichtse Vecht. Dit team ontstaat door een samenvoeging van verschillende units en omvat gemeentelijk vastgoedbeheer en -onderhoud, verhuur aan derden, servicedesk voor automatisering, facilitaire dienstverlening, het gemeentelijke zwembad Kikkerfort en opvanglocaties voor ontheemden.
Je zorgt voor rust, vertrouwen en een goede samenwerking binnen het team en begeleidt medewerkers in hun ontwikkeling. Met jouw verbindende en pragmatische leiderschapsstijl stuur je op resultaat, zorg je dat processen soepel verlopen en zet je mensen in hun kracht. Je bent zichtbaar en aanspreekbaar, pakt zaken concreet op en brengt het team op de rails.
Jouw verantwoordelijkheden
- Leidinggeven aan het team Facilitair en Vastgoed en zorgen voor een optimale bezetting en werkverdeling.
- Coachen van medewerkers om hun vakinhoudelijke ontwikkeling te stimuleren.
- Begeleiden van de samenvoeging van verschillende units tot één nieuw team.
- Zorgdragen voor een wendbare en klantvriendelijke dienstverlening.
- Beheren en ontwikkelen van gemeentelijk vastgoed, inclusief projectleiding, huuradministratie en juridisch advies.
- Verantwoordelijk voor facilitaire dienstverlening en servicedesk automatisering.
- Leidinggeven aan locaties zoals het zwembad Kikkerfort en opvanglocaties voor ontheemden.
- Optreden als eerste aanspreekpunt voor politieke stakeholders binnen het teamdomein.
- Actief deelnemen aan het managementteam en bijdragen aan organisatiebrede resultaten.
Wat breng jij mee?
- Een afgeronde HBO+ opleiding in een relevante richting, zoals vastgoed(inrichting) of facilitaire dienstverlening.
- Aantoonbare ervaring met leidinggeven aan een integraal team binnen een bestuurlijke omgeving.
- Besluitvaardigheid en het vermogen om snel te schakelen en de juiste acties te ondernemen.
- Ervaring met projectmanagement en uitvoering daarvan.
- Affiniteit met zowel tactisch als operationeel niveau binnen de uitvoering.
- Klantgerichte instelling, met oog voor de juiste balans tussen tactisch en operationeel werk.
- Een hands-on, pragmatische en no-nonsense houding, met lef om mensen aan te spreken op gedrag en verantwoordelijkheid.
- Vermogen om verbinding te leggen binnen het team, het managementteam en met samenwerkingspartners.
Functie eisen (1) en -wensen (•)
Eisen:
- Een afgeronde HBO+ opleiding in een relevante richting zoals vastgoed(inrichting) of facilitaire dienstverlening
- Aantoonbare ervaring met leidinggeven aan een integraal team binnen een bestuurlijke omgeving
- Besluitvaardigheid is je tweede natuur
- Je hebt ervaring met projectmanagement en de uitvoering ervan
- Gesprekken zijn op woensdag 14 januari tussen 12:30-15:00
Wensen:
- Een afgeronde HBO+ opleiding in een relevante richting zoals vastgoed(inrichting) of facilitaire dienstverlening
- Aantoonbare ervaring met leidinggeven aan een integraal team binnen een bestuurlijke omgeving
Algemeen
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
- De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast.
- ZZP is niet altijd mogelijk.
- Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
- Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
- We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format.
- Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.
Locatie
Je kunt reageren tot
Contactpersoon
- Utrecht
- 2 - 5 jaar
- 5 - 10 jaar
- 10 jaar of meer
- Tijdelijk detachering
- Tijdelijk ZZP
- 32 uur






























